
Po to podejmowane są różnorodne działania i strategie. Dodać należy, że czynności tego rodzaju nie powinny mieć charakteru jednorazowego. Powinny mieć długofalowy charakter, dzięki czemu odbiorca będzie stale zachęcany do pozostania przy danym produkcie. Odmian tego rodzaju strategii jest sporo, w tym gronie ważne miejsce zajmują tak zwane systemy lojalnościowe (link źródłowy: sprawdź szczegóły).
Do jakich klientów kieruje się programy lojalnościowe
Współcześnie najpopularniejszą metodę zapraszania klienta i przywiązywania go do marki jest wprowadzanie tak zwanych programów lojalnościowych.
Zaciekawił Cię ten tekst? Jest nam miło. Może zechcesz również przeczytać nowe frapujące informacje? Trzeba jedynie wejść na hiperłącze (http://adwokatztorunia.pl/p-konieckiewicz) i już.
Są to specjalne długofalowe działania, które dla klienta wiążą się z uzyskiwaniem korzyści w formie rozmaitych promocji. Dla marki z kolei korzyść polega na tym, że w wyniku przywiązania odbiorcy do marki zwiększa się częstotliwość jego wybierania usług konkretnej firmy. Programy takie aktualnie kierowane są praktycznie do wszystkich, choć część z nich dedykowana jest konkretnie jednej grupie, przykładowo rodzicom małych dzieci.
Typy chętnie wybieranych programów
Aktualnie liczba typów programów tego typu jest bardzo duża. Niektóre z tych typów są jednak szczególnie popularne i chętnie preferowane przez klientów. Aktualnie wielkie rzesze ludzi biorą udział w akcjach przewidujących posiadanie karty do zbierania specjalnych punktów. Później za zebrane punkty można uzyskiwać różne korzyści, przykładowo w formie zniżek na wybrane produkty. Takie działania niejednokrotnie podejmowane są na przykład przez duże sieci supermarketów.