Działania marketingowe na bieżąco się rozwijają i dają coraz to skuteczniejsze metody na zdobycie klienta

Nowością a równocześnie hitem ostatnich zmagań jeśli o to chodzi jest wykorzystane narzędzia w postaci programu lojalnościowego. Dlaczego okazał się on strzałem w dziesiątkę? Badania prowadzone na rynku wskazują, że firmy, które wykorzystują tą metodę zwiększają swoją sprzedaż, a klienci z kolei gwarantują im swoją lojalność.

programy lojalnościowe

Nie od dziś wiadomo, że aby kogoś zatrzymać na dłużej należy go ”zwabić” i w pewien sposób uzależnić od siebie. Ludzie są w stanie uzależnić się od używek, od innych ludzi, ale jak się okazuje także od określonych czynności, zachowań, przyzwyczajeń i tak dalej. Jedni nie pojadą do pracy dopóki nie wypiją kawy, inni muszą ciągle być w związku uciekając w ten sposób przed samotnością, a jeszcze inni nie mogą funkcjonować bez adrenaliny i poczucia stałej ekscytacji. Te zachowania, czy też przyzwyczajenia są dobrze znane specom od marketingu wykorzystującym tego rodzaju mechanizm również do zwiększenia sprzedaży.

Jak bowiem nie inaczej zwabić klienta jak poprzez zaoferowanie mu wielu korzyści i profitów, jeśli tylko zdecyduje się korzystać z naszych usług? Programy lojalnościowe to odpowiedni sposób na to, żeby nie tylko przyciągnąć klientów, ale i ich zatrzymać, a nawet uzależnić od siebie.

Jeżeli sądzisz, że omawiana tu kwestia jest warta uwagi, zobacz jeszcze więcej szczegółów w serwisie (https://studioartline.com.pl/oklejanie-samochodow/), który również proponuje tego typu publikacje.

Program o którym mowa działa jak skuteczna machina, gdzie wszystko ma ze sobą współpracować. Program ma być partnerski, czyli jednym słowem korzyść ma mieć każda ze stron: firma gdyż może liczyć na stałych, lojalnych klientów, klienci dlatego, że mogą liczyć na premie i zniżki.

reklama na przystanku

Autor: Style Raw
Źródło: http://www.flickr.com

Mechanizm ten jak się okazuje jest niezwykle skuteczny – blisko połowa Polaków przyznaje, że posiada kartę stałego klienta bądź korzysta z konkretnych programów lojalnościowych polegających na zbieraniu punktów i tym podobne. Tego rodzaju rozwiązanie daje zatem korzyści nie tylko w postaci wydawania mniejszej pieniędzy, ale i w postaci pewności, której we współczesnym świecie tak wielu ludziom brakuje – jakiej pewności? Że jeżeli będzie się lojalnym i oddanym klientem, zostanie się za to finalnie rzeczywiście nagrodzonym i nasze działania nie pójdą na marne.

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *