Poczytaj o programach lojalnościowych

Fakt, że pozyskanie przez firmę nowego odbiorcy jest, w wielu przypadkach, dużo droższe niż utrzymanie odbiorcy już posiadanego, sprawia, że przedsiębiorstwa coraz większą uwagę zaczęły skupiać na narzędziach pomagających w zatrzymaniu klientów. Wśród nich rosnącą popularnością cieszą się programy lojalnościowe, głównie dzięki swojej dużej elastyczności.

Dobrze zaprojektowany program lojalnościowy pozwala z jednej strony zwiększyć lojalność odbiorcy wobec marki, z drugiej, pozyskać istotne dane, dzięki którym przedsiębiorstwo może obliczyć wartość danego klienta. Umożliwia to wyłonienie klientów przynoszących duży zysk i zogniskowanie na nich swoich działań.

Platforma lojalnościowa jest narzędziem, którego pole działania oraz koszt uruchomienia i administrowania dostosowują się do przedsiębiorstwa, które je wykorzystuje. Właściwość ta sprawia, że program lojalnościowy jest dostępny zarówno dla dużych przedsiębiorstw o bardzo szerokim zasięgu jak również dla średnich firm, działających na rynkach lokalnych. Liczne zalety programów afiliacyjnych w połączeniu z stosunkowo niskimi kosztami ich uruchomienia sprawiają, że coraz większa liczba przedsiębiorstw decyduje się na ich wykorzystanie.

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *