Fakt, że pozyskanie przez firmę nowego odbiorcy jest, w wielu przypadkach, dużo droższe niż utrzymanie odbiorcy już posiadanego, sprawia, że przedsiębiorstwa coraz większą uwagę zaczęły skupiać na narzędziach pomagających w zatrzymaniu klientów. Wśród nich rosnącą popularnością cieszą się programy lojalnościowe, głównie dzięki swojej dużej elastyczności.
Dobrze zaprojektowany program lojalnościowy pozwala z jednej strony zwiększyć lojalność odbiorcy wobec marki, z drugiej, pozyskać istotne dane, dzięki którym przedsiębiorstwo może obliczyć wartość danego klienta. Umożliwia to wyłonienie klientów przynoszących duży zysk i zogniskowanie na nich swoich działań.
Platforma lojalnościowa jest narzędziem, którego pole działania oraz koszt uruchomienia i administrowania dostosowują się do przedsiębiorstwa, które je wykorzystuje.
Ten materiał, który na tej witrynie proponujemy, jest niezwykle emocjonujący, jednak warto dodatkowo zobaczyć uzupełniające wiadomości – więcej pod wskazanym adresem (http://miejscakonferencyjne.pl/na-mazurach.html).
Właściwość ta sprawia, że program lojalnościowy jest dostępny zarówno dla dużych przedsiębiorstw o bardzo szerokim zasięgu jak również dla średnich firm, działających na rynkach lokalnych. Liczne zalety programów afiliacyjnych w połączeniu z stosunkowo niskimi kosztami ich uruchomienia sprawiają, że coraz większa liczba przedsiębiorstw decyduje się na ich wykorzystanie.