warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/wyszynskiprymas.com.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Jak dotacje unijne mogą pomóc małym przedsiębiorstwom?

przypły pieniędzy
Autor: Allan Ajifo
Źródło: http://www.flickr.com
Od kiedy Polska weszła do struktur unijnych, byliśmy świadkami wielu zmian, które rozgrywają się w niemal każdej dziedzinie życia, począwszy od zmian gospodarczych (wzrastające zarobki, współpraca z firmami zachodnimi, wiele inwestycji liczących się koncernów), przez rozwój infrastruktury (nowe drogi i obwodnice, stadiony itp.) aż po zmiany mentalne (większe otwarcie na różnorodność). Najgłośniej jednak mówi się o wszelkiego rodzaju subwencjach unijnych, które pozwoliły stanąć na nogi wielu przedsiębiorstwom.

Z jakiej przyczyny kupony lojalnościowe to dobry pomysł na zachęcenie klientów?

kupony lojalnościowe
Autor: Alper Çuğun
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli prowadzisz swój biznes, ale wyniki sprzedaży nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, wówczas bez wątpienia powinieneś zastanowić się nad alternatywnymi sposobami zachęcania klientów do korzystania dokładnie z Twoich usług. Jeśli przykładowo masz zakład usługowy – pedicure lub salon piękności czy inne podobne zakłady – wtedy bez wątpliwości niezłym pomysłem może być wdrożenie programu lojalnościowego dla własnych klientów. Taki program lojalnościowy polega na tym, że przy pierwszej wizycie wręczasz klientowi kartę stałego klienta – następnie będą na niej odznaczane wszystkie następne wizyty i wykonywane usługi.

Skuteczne metody promocji szansą dla twojej firmy

promocja
Źródło: http://pixabay.com
Gdy otwieramy własną działalność, jesteśmy nastawieni do całego przedsięwzięcia bardzo pozytywnie. Jesteśmy wręcz pewni, że zdobędziemy ogromny sukces, bo przecież nasza usługa jest jedyna w swoim rodzaju. Ale jeśli wiemy o tym jedynie my, to za dużo się nie wydarzy. Młodzi właściciele firm bardzo często popełniają taki sam błąd, który potem zaważa na dalszych losach ich działalności. Lekceważą rolę odpowiedniej akcji reklamowej i zamierzają rozreklamować swoją działalność samodzielnie. Na początku wydaje się to być bardzo proste. O naszej działalności wiedzą przecież bliscy znajomi i członkowie rodziny. Oprócz tego, mamy do dyspozycji portale społecznościowe, gdzie możemy bez niczyjej pomocy robić potrzebne zamieszanie. Ale bardzo szybko możemy się przekonać, że nie jest to wcale tak łatwe.