Tag: koszt

koszt

Opodatkowanie domu. Doradztwo podatkowe radzi

Podatki w Polsce są nieco zagmatwane. Można powiedzieć, że faktycznie płacimy je od wszystkiego. Również właściciel mieszkania wynajmowanego musi opłacać podatek za najem. Posiada on jednak prawo wyboru typu opodatkowania, co wpływa na wielkość obciążenia. Jednakże takie prawo posiadają osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej w zakresie wynajmu.

Read more

W jaki sposób zmniejszyć wydatki w przedsiębiorstwie? Jest na to sposób – outsourcing IT

Outsourcing IT polega na przejmowaniu całości lub części działalności klienta w obszarze informatycznym. Poprzez ten proces klienci mogą się skupić na swoim zasadniczym biznesie, podwyższając tym samym swoją wyższość konkurencyjną. Umożliwia zoptymalizowanie swoich wydatków operacyjnych przy jednoczesnym wzrostu wartości usług komputerowych. Różnorodność celów outsourcingu wykazuje, że te cele nie mogą być zredukowane tylko do celów ekonomicznych, a szczególnie jak to się popularnie uważa, do zmniejszenia kosztów.

Read more

Podatki za wynajem mieszkania.

Podatki w naszym kraju są trochę zagmatwane. Można stwierdzić, iż praktycznie płacimy je od czegokolwiek. Też posiadacz mieszkania najmowanego musi płacić podatek za najem. Ma on aczkolwiek prawo wyboru rodzaju opodatkowania, co ma wpływ na wysokość obciążenia. Aczkolwiek takie prawo posiadają osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej w zakresie wynajmu.

Read more

Jakie cechy posiada elektroniczny obieg dokumentów w biurze?

Dużo firm, poza kłopotami z własną bieżącą działalnością, w czasie której muszą optymalnie pracować i ciągle walczyć o klienta, ma różnego rodzaju trudności związane z powinnościami narzuconymi przez różne urzędy. Na szczęście pojawia się coraz więcej odkrywczych rozwiązań, dzięki którym można przyśpieszyć pewne procedury, co umożliwia maksymalną oszczędność czasu i sprawny obieg dokumentów. Warto mieć także na uwadze fakt, że firmy są zobligowane do magazynowania wielu dokumentów, (które mogą być nadzorowane przez wyznaczone urzędy), co nieraz sprawia dodatkowe kłopoty m.in. z archiwizacją dokumentacji.

Read more